کیف اداری
تولیدی کیف حسینی SJH
ژانویه 28, 2018
Show all

ویژگی های کیف لپ تاپی و برزنتی

کیف لپ تاپ سه حالتB_2076

کیف لپ تاپ

کیف لپ تاپ کیف دستی است که معمولا از جنس برزنت یا چرم جهت حمل لپ تاپ و لوازم جانبی آن استفاده می شود تا از لپ تاپ در برابر ضربه و آسیب مراقبت نماید، کیف های لپ تاپ انواع مختلفی دارد مانند کیف های دو حالته ، کیف های سه حالته ، کیف های کوله پشتی و کیف های چرمی مهم ترین ویژگی کیف لپ تاپ داشتن یک ضربه گیر مناسب است تا از لپ تاپ محافظت نماید.

 

ضربه گیرلپ تاپ

کیف لپ تاپ فضایی ایمن شده جهت محافظت از لپ تاپ شخصی شما دارد تا در برابر ضربه وارد از آن محافظت نماید، این قسمت از پیکسل های بالشتکی ساخته شده تا شدت ضربه را کم نماید و ضربه را در سطح جسم پخش کند، ضربه گیرهای عملکرد مناسب دارند که تمامی سطح لپ تاپ را با پیکسل های بالشتکی بپوشانند.

 

متریال ساخت کیف لپ تاپی ودستی

متریال های ساخت کیف به سه دسته 1-چرم طبیعی 2-چرم مصنوعی 3-برزنتی تقسیم می شود،

کیف چرم طبیعی:

چرم طبیعی مقاومت وماندگاری بالایی دارد و کیفیت ساخت کیف دستی را بالا می برد همچنین زیبایی بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد

کیف چرم مصنوعی:

چرم مصنوعی از نظر زیبایی هم رده با چرم مصنوعی می باشد اما کیفیت ماندگاری کمتری دارد و از نظر قیمت تمام شده ارزان تر است.

 

کیف برزنتی:

برزنت مقاومت بالایی در برابر پاره دارد و بسیار  در برابر کشش مقاوم است ، مهم ترین قابلیت برزنت ضد آب بودن آن است در روزهای بارانی از محتوایات خود در برابر خیس شد محافظت می کند ، کیف های برزنت وزن کمتری نسبت به کیف های چرمی دارند و از نظر طرح و رنگ تنوع بالایی دارند .

عملکرد بند دوشی و بند دستی

در اکثر مدل های کیف دستی و کیف لپ تاپی بند وجود دارد که با اتصال آن به کیف می توان آن را از دوش خود آویزان نمود و حمل آن آسان تر می شود مدل دیگر استفاده از بند دستی کیف است و یا در برخی از مدل ها استفاده از بند کوله ای برای حمل آسان استفاده می شودتر

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *